Posjet osmih razreda Vukovaru
Autor: Ana Held, 19. 10. 2016.
Učenici osmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Vukovaru. Cilj terenske nastave učenje je o vrijednostima Domovinskog rata i važnosti Bitke za Vukovar u obrani Republike Hrvatske. Uz predavanja o Domovinskom ratu učenici su obišli mjesta sjećanja: Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Masovnu grobnicu Ovčara, Kukuruzni put - „Put spasa“, Vukovarsku bolnicu, MCDR Vukovar, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata u Vukovaru te Gradski muzej i Muzej vučedoslke kulture.
Galeriju fotografija pogledajte na poveznici:
Posjet osmih razreda Vukovaru
Autor: Ana Held, 19. 10. 2016.
Učenici osmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Vukovaru. Cilj terenske nastave učenje je o vrijednostima Domovinskog rata i važnosti Bitke za Vukovar u obrani Republike Hrvatske. Uz predavanja o Domovinskom ratu učenici su obišli mjesta sjećanja: Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Masovnu grobnicu Ovčara, Kukuruzni put - „Put spasa“, Vukovarsku bolnicu, MCDR Vukovar, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata u Vukovaru te Gradski muzej i Muzej vučedoslke kulture.
Galeriju fotografija pogledajte na poveznici:
Posjet osmih razreda Vukovaru
Autor: Ana Held, 19. 10. 2016.
Učenici osmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Vukovaru. Cilj terenske nastave učenje je o vrijednostima Domovinskog rata i važnosti Bitke za Vukovar u obrani Republike Hrvatske. Uz predavanja o Domovinskom ratu učenici su obišli mjesta sjećanja: Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Masovnu grobnicu Ovčara, Kukuruzni put - „Put spasa“, Vukovarsku bolnicu, MCDR Vukovar, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata u Vukovaru te Gradski muzej i Muzej vučedoslke kulture.
Galeriju fotografija pogledajte na poveznici:
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |